Twój koszyk 0 PLN
Kategorie
pl / PLN

Najczęściej zadawane pytania

Opublikowano:

PAKOWANIE/WYSYŁKA

Nasza firma dokłada wszelkich starań by jak najlepiej zabezpieczyć każdy towar w transporcie. Ponadto wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu szkody który jest dostępny u kuriera. Na protokole powinna być podana dokładna ilość uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem uszkodzeń towaru i opakowań.

CZAS REALIZACJI

Przy każdym produkcie staramy się opisywać przybliżony czas realizacji. W przypadku towarów oznaczonych „w magazynie” zamówienia realizowane są od razu po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie firmowym w przypadku wpłaty na konto. Kierowca/dostawca jest zobowiązany dostarczyć towar oznaczany jako „w 24h od momentu nadania. Do klienta należy decyzja czy odpowiada mu podany przez nas czas realizacji zamówienia.

PŁATNOŚĆ

Przy składaniu zamówienia klient wybiera najdogodniejszy dla niego sposób zapłaty jak i transportu.
Na wszystkie towary, które nasz sklep ma na stanie możliwa jest forma płatności przy odbiorze.

FAKTURA

Do każdego zakupu klient otrzymuje fakturę wysyłaną w formie elektronicznej na adres podany przez klienta.

W przypadku zagubienia faktury lub jej zagubienia w czasie transportu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta sklep@outletplytki.pl

Zmienić dane na fakturze można tylko za pomocą podpisanej noty korygującej.
Należy podpisać dowód zakupu i odesłać go na adres naszego sklepu wraz z:
- Danymi do faktury
- Numer kontaktowy
- Danymi do wysyłki faktury
Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy dowód zakupu na podany przez Państwa adres.

REZERWACJA I PRZECHOWANIE TOWARU

Nasz sklep ma magazyny przeznaczone do przechowania zakupionego towaru.
Po wcześniejszym uregulowaniu należności za zakupiony towar klient ma możliwość bezpłatnego przechowania towaru na okres do 2 tygodni i zlecenie przesyłki w dowolnym terminie. Istnieje możliwość bezpłatnego zarezerwowania towaru, którego stan na magazynie jest większy niż 100 m2, na okres do 3 dni roboczych. Po tym terminie rezerwacja jest zdejmowana, a towar trafia do ponownej sprzedaży.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

W naszej firmie mają Państwo możliwość:
-Płatność przy odbiorze
-Płatność na konto
-Przelewy24.pl (DotPay)

DOMAWIANIE ILOŚCI

Prosimy o wzięcie pod uwagę podczas zamówienia płytek ceramicznych dodatkowego zapasu ok. 15%. Pozwoli on uniknąć później problematycznej wysyłki kilku sztuk lub różnic w kolorze/fakturze ze względu na inny numer partii. Wysyłka towaru odbywa się na paletach.

GATUNEK II

Gatunek drugi stanowi odsort od gatunku pierwszego, każda płytka powinna mieć wadę z katalogu wad gatunku drugiego (zgodnie z zakładową normą sortowania płytek), dlatego jakość płytek w gatunku II jest niższa od jakości w gat. I. Oczywiście jakość w obrębie gatunku drugiego może się nieznacznie różnić, ponieważ płytki klasyfikowane mogą być do gatunku drugiego z różnych względów. Obecnie obowiązująca NORMA Europejska 14411 mówi, iż dla gatunku drugiego decydującym kryterium segregacji płytek jest Norma Zakładowej Kontroli Produkcji, oznacza to, że kryteria klasyfikacji mogą być różne u różnych producentów.  Norma dopuszcza np. odcień barwy, dziurki (dołki, nakłucia), zwarzenia (bąble), zgrubienia i falistość szkliwa, zaprószenia, wady podszkliwne, odpryśnięcia naroży, wyszczerbienia, pęknięcia krawędzi, krzywizny. Należy pamiętać, iż cena jaką zapłacił Klient za zakupione płytki była obniżona z uwagi na jakość towaru.